دقيقاً مشاور رشد تجارت B2B چيست؟

براي رشد يك شركت تجاري به تجارت (B2B) امروز مشاور كسب و كار تلفني ماهر چه كاري لازم است و چگونه مي توانيد اهداف تجاري خود را با موفقيت محقق كنيد؟ براي يك مدير عامل ، اين س questionال در قلب آينده شما به عنوان يك صاحب مشاغل قرار دارد. آنچه براي تجارت خود مي خواهيد ارتباط زيادي با آنچه براي زندگي خود مي خواهيد - از نظر موفقيت ، پاداش مالي ، بازنشستگي ، توانايي خروج در يك سطح خاص و ديدگاه ميراث كلي شما به عنوان يك رهبر .
درك اين پويايي و اولويت ها براي درك تجارت شما مهم است ، زيرا شما بايد براي آينده شركت به گونه اي برنامه ريزي كنيد كه با آينده شما به عنوان صاحب آن همسو باشد ، ضمن اينكه واقعيت هاي زمان ، پول و بازار را نيز در نظر بگيريد.چالش هايي براي دستيابي به رشد تجارت B2Bتوسعه و اجراي استراتژي براي كسب و كار شما كه اين عوامل را تشخيص دهد كاري است كه يك مشاور رشد تجارت B2B انجام مي دهد. اكثر مديران عامل به دليل پنج عامل زير خود را در رشد پرخاشگرانه كسب و كار با مشكل مواجه مي كنند:
فرهنگ - كارمندان متعهد و سخت كوش هستند ، اما با فرهنگ فعلي نيز راحت هستند و در پذيرفتن تغييرات عمده مردد هستند.
سازگاري - مي دانيد كه بايد پايگاه مشتري خود را متنوع كنيد و به تعداد انگشت شماري حساب كمتر وابسته شويد ، اما همچنين نمي توانيد در اين مرحله "سبد سيب را ناراحت كنيد".
پيچيدگي - در نظر گرفتن هر عاملي كه بايد در تدوين استراتژي جديد براي شركت در نظر بگيريد طاقت فرسا است.
انرژي - در روزهاي ابتدايي تجارت ، شما اخلال گر تهاجمي در بازار بوديد ، اما اكنون كه تثبيت شده ايد ، كمي خسته شده ايد و مي پرسيد كه آيا واقعاً انرژي لازم براي ايجاد دور ديگري از تغيير را داريد؟
ثبات - اقتصاد شروع به بهبود كرده و تجارت شما پايدار است ، اما فشارهاي قيمت شديد است و فقط در مسير ماندن مي تواند به تلاش زيادي نياز داشته باشد.اين تركيب عوامل - فشار براي تغيير ، فشار براي ادامه روند و فشار براي اعمال انرژي جديد در برابر بسياري از موانع - مي تواند صاحبان مشاغل باتجربه و با اعتماد به نفس را نيز فلج كند. اين امر به ويژه در دنياي تجارت با تجارت بيشتر صدق مي كند ، جايي كه تنها چند مشتري راضي نگه داشتن اغلب مي تواند به معناي تفاوت بين سود سال و ضرر باشد.
كانون مشاور رشد تجارتيك مشاور رشد كسب و كار يك مشاور خبره است كه اين چالش ها را تشخيص مي دهد و به طور خاص بر كمك به شما در جهت پيشرفت با روشي محتاطانه ، واقع بينانه اما بينشي متمركز است.
مشاوران حرفه اي رشد تجارت بر جنبه هاي برتر شركت مانند فروش ، بازاريابي ، استراتژي و رهبري تمركز مي كنند - در حالي كه نسبت به واقعيت هاي بازار و ماهيت منحصر به فرد تجارت امروز شما نيز حساس هستند. يك تعامل معمول با يك مشاور رشد كسب و كار شما را قادر مي سازد تا روي يكي از اين زمينه هاي اصلي رشد تمركز كنيد ، به شما اين امكان را مي دهد كه به "پيروزي هاي سريع" يا بينش جديد برسيد ، در عين حال شما را قادر مي سازد تا با مشاور آشنا شويد و مشاور نيز مي توانيد شما را بشناسند
مشاوره رشد تجارت نياز به تركيبي منحصر به فرد از سه خدماتي دارد كه يك شركت مشتري معمول از آنها بهره مند خواهد شد ، از جمله:
مشاوره - مشاوره بر روند ارزيابي مشاغل شما با چشم انداز بيروني و ارائه بينش و توصيه هاي استراتژيك متمركز است كه مي توانيد براي بهبود شركت استفاده كنيد.
مربيگري - مربيگري بر روي كار كردن در يك سطح شخصي تر ، شخصي با مدير عامل و ساير اعضاي اصلي تيم اجرايي متمركز است ، بنابراين شما مي آموزيد كه چگونه به عنوان رهبران و ارتباطات ، چه در داخل و چه در خارج پيشرفت كنيد.
پيمانكاري - پيمانكاري خدمات برون سپاري شده اي را فراهم مي كند كه تجارت شما را قادر مي سازد تا بدون نياز به استخدام طيف گسترده اي از كاركنان تمام وقت براي رشد رشد خود ، به سرعت مقياس بندي كنيد. به طور معمول ، يك مشاور رشد كسب و كار B2B ممكن است خدماتي مانند توانايي هاي CMO (مدير ارشد بازاريابي) با پشتيباني از خارج ، آموزش / توسعه و بازاريابي محتوا را از جمله فعاليت هاي ديگر ارائه دهد.علاوه بر اين ، مشاوران رشد تجارت با ادغام طيف وسيعي از رشته ها - از جمله مشخصات حراج مانند فروش يا بازاريابي و تخصص هاي استراتژيك مانند توسعه سازماني و استراتژي بازار - و با تمركز ويژه بر رشد عالي ، خود را از مشاوران مديريت سنتي جدا مي كنند. . در مقابل ، مشاوران مديريت سنتي معمولاً بر روي يك منطقه عملكردي خاص (مانند آموزش فروش) يا تخصص (مانند توسعه سازماني) تمركز مي كنند ، اما نه بر جهت كلي استراتژيك شركت مشتري.

 

 

https://is.gd/Pm3ywA

https://v.gd/raNOYa

http://lnki.nl/eoRjN

shorturl.at/tGKL4

https://cutt.ly/Gg2MHy7

https://bit.ly/3eYDSSC

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.